bröstcancer månad.

Även om man inte har någon som är drabbad av bröst cancer tycker jag endå att man ska stödja bröstcancer genom att köpa ett rosa band eller på något annat sätt. Jag har någon som står mig nära som har bröstcancer och hon fick veta det för drygt en månad sedan. Hon är stark så hon kommer att klara sig genom allt. Jag har varje år köpt ett rosa band eller fler för jag har tendensen att tappa bort dom så då köper jag alltid ett nytt. Idag köpte jag det här armbandet inne på guldfynd och köpte även rosa band till alla i familjen. Det är viktigt. Gör något för andra men även för dig själv. Man vet aldrig när någon nära dig drabbas av det här eller du själv. STÖDJ BRÖSTCANCER FONDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0