börjar bli sent

... ja, med andra ord ska jag snart gå och lägga mig. Idag var jag i skolan, gick på lite föreläsningar och vid halv tre åkte jag in mot jobbet. Skulle hjälpa mamma och dom andra med att fixa till knytkalaset dom skulle ha. Det blev lyckat. Väldigt trevlig att träffa alla föräldrar, dom är verkligen jätte trevliga och barnen är så söta. Pappa kom och hämtade oss. När jag kom hem kollade jag på senaste avsnittet av greys och desperata hemmafruar. Nu sitter jag här och ska sova. För imorgon börjar jag jobbet klockan 08.00. Slutar 15.00 och klockan 21.30 ska jag på bio! Ska se SALT med Ida! Åh, härligt! På onsdag är jag ledig, får se om jag ska jobba. Nej, nu ska jag lägga mig i min sköna säng och sova! Puss!

Min fina Ida och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0