blue man group

Dålig på att blogga på helgen. Men i fredags var vi hos mina gudbarn, blev mat och prat. Självklart massa lek med dom små, fick rita en massa teckningar till lavinia medans andrei sov. Åkte vidare till mormor där vi satt uppe till halv tre och läste allt om stjärntecken och kinesiska år och allt möjligt. Det var väldigt roligt vi skrattade så mycket. Igår övningskörde jag en massa och klockan 16.00 åkte vi mot Solna där Roxana fyllde år. Blev ännu mera mat och tårta. Satt och spelade på en Iphone, så jävla roligt man blir typ beroende ska köpa hem det där spelat och spela hela tiden på min Ipod touch. Hur som helst, det var jätte trevligt igår. Speciellt när det blev lugnare då vi inte var så många kvar. Idag.... jo, idag ska vi se blue man group!! Ska iväg och se dom med familjen. De börjar klockan 16.00 och sedan ska vi ut och äta. Åh, den här helgen har vart perfekt. Lugn och full av skratt. Precis vad jag behövde!
Nu ska jag fixa mig för vi ska gå kvart över!!! PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0