Hjälpa pappa!

Vakande i tid idag! Ja, jag var jätte stolt över mig själv haha. Hade en föreläsning 09:00-10:00 och efter det slutade jag. Satt kvar med Ida en stund och snackade massa skit. Vi ska på bio imorgon och se SAW 3D, vi får se hur det går. Sen bokade vi biljetter till Harry Potter, vi ska se den på fredag nästa vecka! :D Mycket bio ju, äsch! Love it! Åkte vidare till skärholmen där jag köpte maskar till min bror, hahaha... fråga inte ens. Gick och köpte mig två böker också som jag ska läsa :) Nu måste jag plugga lite, har prov nästa vecka! Måste hjälpa pappa också! Vi ska till hallunda och lämna ett paket, eller ja... vi skickar till Rumänien. Dom åker med buss härifrån till Rumänien så vi passar på att en gång i månaden skicka ett paket med lite allt möjligt ner dit! Nej, hjälpa pappa var det!

amanda och jag på halloween festen i bredäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0