unga mödrar?

Alltså, jag förstår inte. Gick in på blogg.se och såg en blogg, "14 år och gravid" eller något sånt. Förlåt jag tycker det är SJUKT. Alltså visst jag tycker det kan vara modigt att föda ett barn och sedan ta hand om de. Men fan, 14 fucking år?!?!!? Förlåt. Alltså jag är inte en person som skriver om sånt här för jag har alltid tänkt liksom, varför ska jag bry mig, deras liv, deras val. Visst, så kan jag tänka med den här 14 åriga tjejen också, men det går inte. Jag skulle inte skriva om det här egentligen, jag skulle skriva om att det har snöat och att det är svinkallt ute. Men jag kunde inte låta bli sen. 14 år.... herregud. Då gick jag i 9:an och hade de bästa året i hela mitt liv. Inte gick jag runt och var orolig eller med tankar på barn. Nej...fyfan. Jag var helt i chock när jag såg den här bloggen. Okej, bra för dig att du har en bra mamma och hjälper dig med allt... bra, jätte bra... men alltså, shit. Jag finner inga ord. Jag tycker nästan det är lite äckligt, alltså fatta hon är fortfarande ett BARN själv och hon ska skaffa sig ett eget barn... vad vet hon om livet? Vad vet hon.... hon är inte ens byxmyndig och hon ska få ett barn. Nej, det är ÄCKLIGT. Men visst, all lycka till dig och din familj... som kommer bestå av hennes mamma, barnet och hon själv. Men ja, lycka till!

Nothing more to say.... äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0