No time

Vad ska jag börja med? Kanske att igår var en LÅNG dag. Var på matte på morgonen, sen åkte jag till jobbet för att prata lite med Ammi, därefter åkte jag för att möta min mormor på sjukhuset, där jag var i två timmar. Därefter åkte jag tillbaka till skolan för att ha logik föreläsning och blev klar 16:30. Träffade Ida, vi hämtade ut biljetterna och sen gick vi och åt lite. Klockan 18:40 började SAW filmen. USCH, säger jag bara! Den var så äcklig!! Kom hem tidigt.
Jaja, måste fixa mig...bädda min säng för sen ska jag träffa Amanda. Vi ska till henne och kolla på film och ha det mysigt :) Haha, aja pusss!!
Heee... Amanda och jag på halloween festen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0