läsa och sova

Ska stänga av datorn strax och tven också. Ska lägga mig i sängen och sova, är skit trött och imorgon ska jag till skolan vid 10:00 för att räkna matte, shooo jag är duktig! Haha! Vid 12 måste jag en snabbis till jobbet och klockan 16:00 har jag logik, därefter ska jag på bio med Ida, ja... mycket och göra! Nej, nu ska jag läääsa min bok som jag köpte idag "14 år till salu" heter den:)
Puss & Godnatt!

Min lillebror och jag när vi var små.
Kommer ihåg att det var den enda gången jag använde den där klännigen,
hade så många andra... så hade aldrig tid att andvända den någon mer gång haha!
Men jag älskade den iallfall, den hängde så fint där i garderoben! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0