-

Alltså, i början av året sa jag att jag skulle skriva varje dag och inte för att ALLA ska läsa, nej utan för mig själv. Jag kollar in min blogg en gång om dagen för att kolla tillbaka på gamla inlägg, det är alltid roligt att läsa och se bilder som man har lagt upp. Men ah, den sista tiden har jag inte haft någon lust eller tid för att skriva. Jag orkar inte. Även fast jag kan sitta famför datorn i flera timmar, orkar jag inte gå in på blogg.se skriva mitt användarnamn och lösenord. Jag ORKAR inte. Det är så mycket som sker runt om kring mig också. Jag vet inte vad jag ska skriva, vilka som läser så jag kan inte skriva allt möjligt... och när jag inte kan skriva det jag VILL så skriver jag inte alls. Nej... jag ska bli bättre på det här med bloggen jag lovar! Puss!

Kommentarer
Postat av: michelle

jag läser! :D

2010-11-09 @ 10:15:31
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0