våååår

1 maj, och fan vad glad man blir! härligt med att våren är här och man känner det verkligen. även om det inte alltid är fint väder så tycker jag det är mysigt med spöregn och åska. hur som helst igår var de valborg och jag hade ingen lust alls att gå någonstans så jag bestämde mig för att sova hos mormor. och det gjorde jag. blev mycket prat och skratt som vanligt när man är där. blev en sen natt, la mig vid tre? haha, mormor är så rolig och jag älskar henne så mycket.
vaknade klockan halv elva och en timme efter gick jag hem. och nu är jag hemma. har tränat en timme och snart ska jag duscha. ska först ner och hjälpa pappa med att bära han har nämligen köpt hela affären, hahaha som vanligt. ikväll ska vi till f. george som fyller år idag! alltså natalias pappa!
nej nu är pappa här!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0