gamleby

hoho, söndag gott folk vad tycker vi om det? härligt. imorgon är det en ny vecka och tre av dagarna går man i skolan! min bror beger sig till gamleby imorgon till på onsdag. fan vad jag minns hur taggad man var inför g-by veckorna och hur jävla roligt man hade det där. allt till att smyga till varandras rum på natten och inte sova något och sedan vakna tidigt på morgonen för att ha lektioner som var skit roliga, allt var så flummigt. de goda nybakade bullarna på morgonen och maten! allt från god fisk till pannkakor med sylt och glass! de stog på matsedeln varje torsdag, alltså åh. vilken saknad. gamleby kommer leva kvar hos mig resten av mitt liv speciellt med alla underbara ksab människorna! nej, nu ska jag sluta skriva om g-by och börja fixa mig för jag ska ner till skärholmen med pappa och få hem lite saker! senare får vi besök så jag kommer spendera min söndag med familjen.


Kommentarer
Postat av: michelle

<3

går också bara tre dagar:D

2010-05-09 @ 13:02:45
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0