klänning!

reklam på desperata, passar på att skriva lite. har haft fullt upp idag, var i skolan på lite lektioner och därefter åkte jag vidare till jobbet. var ute med alla söta barn, härligt väder var det också! mamma och jag åkte vidare till liljeholmen där vi gick runt ett tag och fick med mig två ringar. kom hem där det blev plugg, historia boken väntade. sen blev det middag, skit gott! nu tittar vi som sagt på desperata hemmafruar and i love it!

åh vill köpa massa kläder! vill åka till rumänien och gå runt i klänningar och shorts och linne! utan någon jacka och allt. alltså man har typ glömt bort hur det känns att gå runt sådär, det känns som det var en evighet sist... okej det var typ det men endå!
nej, nu har jag bara lust att gå runt i den här! nu ska jag se klart på desperata, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0