mysig helg

söndag den 2 maj, jag skulle göra en ändring på bloggen. men det fick bara bli en ny header. mer än så hann jag inte göra idag. och den här headern kommer jag inte att han hela tiden, det är bara en tillfällig. så jag hoppas att jag till nästa vecka kan bli klar med den. vill verkligen ändra den lite.
idag har det vart så mysigt, vi åt jätte god mat... blev hummer till förrätt och sen blev det potatis med röding. det var så gott och det var så skönt att träffa mandis och iuli! vi satt och pratade båda familjerna om olika bloggar och tittade runt på dom och satt och prata om det länge. det är så roligt att alla är så insatta i det men endå inte. visade dom bland annat kissie, kenza och lite andra bloggar för att dom själva skulle kunna gemföra och det var så roligt när dom såg kissie, hur hon såg ut. hahaha! ja. vi gick ut en stund också. vi satte oss på utsikten här uppe och tog lite kort.
nu sitter vi och tittar på film, familjen och jag chattar för fullt med människor här. imorgon är det måndag och där med skola. börjar tio i nio med matte lektion och sedan en föreläsning. vet inte riktigt om jag har engelska lektion för att hon är i italien just nu. vi får se, nej nu ska jag snart lägga mig. ska se klart på filmen bara!
hoppas er helg har vart bra, min har vart väldigt lugn och mysig!
puss!
bilder från idag, amanda, dani & jag.
bild på iuli har jag på mobilen som jag lägger in imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0