trött

sådär ja, lämnade precis iuliana och pappa somnade i bilen. hahahah, så jävla skönt och köra bil... älskar verkligen det! hur skönt som helst med gäster, kände mig helt off för min kropp var skit trött efter träningen. satt och lekte med mina söta gudbarn och åt glass med dom. mysigt. sen åkte alla förutom iuliana, blev mycket prat om allt möjligt.
vad händer imorgon då? imorgon, är det ingen skola... alltså ska jag sova så länge jag kan och sedan ska jag ut och gå en halv timme minst! sen vet jag inte vad som händer, vi får se vad som händer. ska träffa matilda under lovet också, ska bli roligt att se henne igen! så jävla länge sen sist. hur som helst, ska lägga mig nu. orkar verkligen inte sitta uppe mer.
så med det, godnatt! puss!
min för söta guddotter!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

godmorgon :) . allt bra med dej ?

2010-05-13 @ 09:31:15
URL: http://duvetnanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Låter härligt :)

2010-05-13 @ 10:42:43
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0