trevlig fredag!

åh, härligt med helg! kom hem för en stund sen och skönt som fan är det. hade det jätte roligt ikväll speciellt sista timmarna, hahahah. folk är så roliga och man skrattar verkligen tills man får kramp i magen med alla! åh, det är sånna kvällar jag uppskattar som mest, :)
så vad händer imorgon? jo, imorgon ska jag sova så mycket jag kan, sen ska jag träna. yes, måste verkligen komma i form. ska på träning klockan halv fem i västertorp, kommer bli intressant hahah:) men vet ni vad? gissa vad jag ska göra nu... förutom att sluta chatta med alla galna och efterlängtade människorna från rumänien? JO, jag ska sooooova! så jag säger godnatt, puss!

mina skor som är köpa i rumänien, första gången jag använde dom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0