träna som gäller

tisdag den 11 maj, och inte ett enda moln på hela dagen! har vart i skolan hela dagen och nu ska jag fixa mig lite och gå och träna. klockan 17 kommer pappa hem, behöver pengar och så åker jag till västertorp för att träna. hohoho, undra hur det kommer gå... hahah snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon. måste verkligen komma igång och det är bara ta sig själv i kragen och gå dit! ska gymma och gå på något pass? sen vill jag simma lite också. lite bara, inte typ en timme. men typ en kvart? haha, låter som ingenting. vi får se hur det blir!
nej, nu ska jag packa väskan och läsa igenom mina matte papper, har nämligen matte prov imorgon!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0