stan

nu är greys slut, har redan sett alla delar av den sesongen. åh allt jag kan säga att de två avsnitten som kommer är BÄST. de bästa avsnitten i hela jävla serien! jag vill aldrig att greys ska ta slut. åh!
var och jobbade idag, jävligt roligt var det! jag älskar verkligen mitt jobb, det är så roligt att vara runt om kring barn och bara skratta och leka med dom. efter att jag jobbat åkte jag ín mot stan med bror och natalia, vi vandrade runt där ett jävligt bra tag, tre timmar? fick hem lite kläder, ska köpa lite mer senare under veckan. nu har jag hittat klänning till bröllopet! så på lördag ska jag rocka i min klänning! ska ha massa smycken till också.
nu berättar mamma lite vad som hände på jobbet nu under kvällen då barnen skulle uppträda för alla föräldrar.
klänningen får ni se på lördag!
godnatt, puss!


Kommentarer
Postat av: michelle

bästa avsnitten EVER!!!!!

2010-05-27 @ 16:49:58
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0