sämst!

jag vet jag vet! jag har verkligen vart sämst på det här, men det har vart så fint väder så jag har varken haft tid eller lust för att blogga. men nu är jag nästan tillbaka. så vad har jag haft för mig? jo, i fredags var jag och träffade mychelle i stan. vi åt och promenerade lite och sen åkte jag vidare mot jobbet. slutade vid fem och åkte vidare hem till natalia där efter fick vi skjuts hem till mig, där jag duschade och fixade mig snabbt för att vi senare skulle vidare till rix fm. blev och titta på love genaration, skit grymma! åkte vidare mot bredäng och var hemma vid halv två och vi somnade vid halv tre. mycket skratt blev det under kvällen.
lördagen spenderade jag med natalia och några till där vi gick till mälaren för att sola och bada, jag badade inte men sofia och tilda badade. åkte hem och duschade och fixade mig för vi skulle till iuliana. pappa var ju inte hemma under helgen, han var på golfresa. vi var hos iuliana, skratta tills vi fick kramp i magen och drack vin. så jävla mysig lördag!
helgen var verkligen lyckad! och jag älskar sånna här mysiga helger, där man är med dom som betyder mest.
idag är det måndag och det har vart härligt väder. pappa kommer nog hem snart med maten, blir pizza mmmhm gott! efter maten ska jag hämta mamma från jobbet! juste, måste köpa en klänning till på lördag, då blir det bröllop! det kommer bli hur roligt som helst!! :D
bjuder på lite bilder senare, så klicka in lite senare!
nu ska jag duka, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0