onsdag!

56 dagar kvar! ja, nu har jag börjat igen. med mina nedräkningar. men det är så många dagar som är kvar tills vi åker till rumänien. alltså min bror och jag. 15 dagar efter avslutningen åker vi. pratade med farfar för en stund sen och han kommer hit den 19 juni sen åker vi till rumänien tillsammans. hur som helst, pratade med honom han får alltid mig att skratta på något sätt. han sa även att det var 27 grader hos dom just nu. tänk 27 grader! fyfan vad skönt...

för mig väntar plugg! imorgon har jag matteprov och historia semenarium. på fredag har jag nationella prov i engelska b. det kommer säkert vara svårt och jag som vill ha VG i den här kursen! ah, varför är b kurserna svårast för? jaaaja, hjälper inte om jag sitter här och klagar haha. så nu ska jag plugga!
vi får inte glömma greys anatomy som är ikväll!!!!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0