natt inlägg

härligt med maj! jaaa! vad ska man säga? är det bara jag som känner av det? det känns som folk blir mycket gladare och piggare. hur som helst, dagen har vart så bra så. efter att jag hade duschat så åkte pappa och jag till natalia för att fira hennes pappa. efter ett tag kom alla dit, det blev mer eller mindre fest. det är så skönt och ha alla samlade och det blir mycket prat och skratt. mamma kom också, hon hade jobbat hela dagen men kom också dit efteråt. det blev mat och tårta. det är sånna dagar jag uppskattar som mest, när man ser "oss" samlade sådär. man känner sig så trygg bland släkt och vänner. hur som helst kom hem för ett tag sen och nu väntar sängen!
imorgon kommer nämligen mandis och iuli!! så jävla länge sen man träffade dom och det ska bli roligt att träffa dom igen. det blir middag och massa gott, åååh. älskar när dom kommer hit, blir alltid massa god mat och gott sällskap, så nu ska jag sova. för mamma ska väcka mig klockan 11.00 imorgon.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0