måndag

måndag den 31 maj, sista dagen i maj och 30 dagar kvar tills jag åker! helgen har vart hur skön som helst. i fredags var jag hos mormor och hade de mysigt, lördags var det bröllop och eurovison, där tyskland kom på första plats och rumänien på tredje!! grymt ju! eric saade var lika söt som vanlig! söndag var det grilla i sätrabadet med alla. och idag var det skola sen komma hem. det var tänk att mychelle skulle komma, men natalia and family och gudbarnen kommer hit vid halv sex, sex för att äta middag. mamma gör lassange, mmhhhm hungrig! så jag kunde inte träffa mychelle idag, men det får bli i helgen... förhoppningsvisst!

nu ska jag byta om för snart kommer dom! eller, ja typ en timme kvar. aja, hoppas ni har det bra! jag vet att bloggandet inte vart på topp, men det blir så ibland.
puss!


Kommentarer
Postat av: michelle

Ja, i helgen måste vi ses!!!!<3

2010-05-31 @ 19:02:15
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0