love mormor

fredag, fredag, fredag! jo, gott folk härligt som bara den är det! jobbat idag, riktigt skönt men var hel slut när jag kom hem. prata med mamma och pappa en stund sen tog jag bilen och åkte till mormor där jag sitter just nu. vi sitter och tittar på talang, min mormor känner tydligen freddy amigo? hahah, alltså min mormor känner alla! hahah, klockan 00.00 ska vi prata med morbror! har nämligen min data med mig så det blir SKYPE! nej, nu ska jag vara social med min mormor! puss!
han gick tydligen till final, min mormor är så glad! hahah, så söt! hon ska tydligen ringa till sina vänner på måndag som har en radiokanal och säga till dom att rösta på honom på fredag, haha min mormor och hennes kontakter!
juuuste! imorgon bröllop, skriver imorgon!

min underbara mormor som jag älskar så mycket så mycket! (bilden är tagen för en timme sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0