inte nyheter, komedi.

måndag den 10 maj, kom hem vid tre? har så mycket plugg nu så jag satte mig och pluggade. har suttit till nu och pluggat bland annat matte, har prov på onsdag och det måste jag klara!

nu är det rumänska nyheter, alltså hahahaha, måste bara ta upp det där med deras nyheter. de är roligt och titta på nyheterna, värstsa CSI effekterna i varje inslag och rumäner är speciella alltså. jag menar, en tjej hade tagit livet av sig för någon månad sen och hon hade ramlat på en bil. när mannen kommer tillbaka för att åka iväg med bilen ser han den här tjejen på hans bil... han ställer sig i tv för att dom var ju på plats och skrek åt alla och frågade alla varför hon inte kunde hoppa en-två meter bort från hans bil, nu var nämligen hon död och hans bil förstörd och det kostar jätte mycket pengar. alltså VEM TÄNKER SÅDÄR? HAHAHAHA, ingeeeen!! inte normalt alltså, hahaha! nu visade dom en kvinna som vägde 240 kg och inte kunde äta? alltså VEM vill veta det där? alltså jag sitter verkligen och skrattar när dom visar sånt där SKIT, ursäkta men de är verkligen SKIT för mig! komedi alltså!
nej, nu ska jag göra något vettigt!
puss!

David Deejay ft. Dony - So Bizarre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0