idag är jag glad

måndag den 3 maj, dagen började med att jag försov mig men senare gick jag vidare till skolan där det blev lite föreläsningar. efter så åkte jag och träffade mamma och vi åkte hem tillsammans. idag bjuder stockholm på fint väder och det är alltid skönt med fint väder! man blir så mycket gladare när solen tittar fram.
men varför dagen är så bra är på grund av ett samtal jag fick för någon timme sen. en kompis från rumänien ringde mig nämligen, blev så glad att höra hans röst och höra hur han mådde och så vidare. han och en till kille lovade mig nämligen att dom skulle ha körkort till sommaren och nu går dom massa kurser och om tre dagar skulle dom ha teori provet. haha, helt nice om dom har körkortet tills vi kommer!
nej, ska sluta drömma mig bort och gå och plugga. historia boken, here i come!
puss!
deepcentral - in love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0