hungrig!

strålande sol! hela dagen har det vart sånt här härligt väder. var i skolan hade matte och föreläsning. åkte in till stan mötte natalia, vi gick runt i stan i någon timma eller så. sen åkte vi vidare mot hallen där vi skulle träna. det blev en timme och sen simmade jag. skit skönt! nu är jag hemma och har duschat och väntar på maten. det bli tonfisksallad med bakadpotatis, mmmmh... va gott! har inte ätit något idag så gissa hur hungrig jag är!

imorgon är det nationella, i engelska. vi får se hur det går. sen kanske jag ska jobba, på tiden det. vill verkligen jobba nu innan sommarlovet och få ihop lite pengar. har även matteprov under förmiddagen. kanske ska träna, vi får se om jag ska jobba eller inte. på torsdag är jag ledig från skolan för jag åker till ekerö med jobbet, hoppas på fint väder bara!
nej, nu ska jag gå och äta... bilder från dagen kommer lite senare så håll ögonen öppna!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0