hos mormor

hos mormor, och det gillar man ju. sitter här och skriver lite i bloggen för jag har verkligen vart sämst idag på det. men här sitter jag och fick precis en skratt attack för något min mormor sa, hon är så rolig hahaha.

tränade idag och det gick bra. natalia var med den här gången, blev en timme gym och en timme pass. blev body pump och gud vad jobbigt det var. snacka om att ha träningsvärk imorgon, eller? vi får se, känner inte av så mycket just nu. men det är så skönt och träna! kroppen känner sig verkligen bra efter det. efter träningen kom pappa och hämtade oss, väl hemma åt vi mat. skit gott var det. sen åkte jag till solna hämtade mamma från jobbet och så kom jag hit. nu ska jag väl bara ta det lungt och mysa med bror och mormor.

imorgon, ska jag till bredäng och springa i någon timma med natalia sen ska jag hem, duscha och fixa mig... för sen blir det fest! eller ja, amanda fyllde ju år här om dagen och imorgon ska vi fira henne lite smått sådär blir nog hur mysigt som helst.
nej, nu ska jag vara social!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0