HÄRLIGT VÄDER!

god morgon!! gud vad hääärligt väder! jag dör! är hemma nu och ska strax gå till bredäng för att springa lite. åååh, det är så varmt ute! riktig sommarväder, man blir verkligen skit glad av sånt här väder! ska ladda min ipod och sen ska jag GÅ till bredäng, händer nog inte så ofta men man måste passa på när det är fint väder ju! dagen kan bara bli bättre känner jag. klockan 5 åker vi mot solna för att fira amanda, ska bli roligt att träffa alla dom igen har inte gjort de på en evighet.
nej nu ska jag klä på mig och börja röra mig mot bredäng!
puss!

min mormor är snart 80 år och hon vet hur min xperia z10 fungerar, haha älskade mormor!
jag idag när jag åt frukost, hahahah.. bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0