VIVA CHILE!

GOTT FOLK! imorgon klockan 18.00 befinner jag mig på plattan, då skit många chilenare och icke chilenare kommer dit för att ha en minnesstund för chile. det kan man absolut inte missa! så där kommer jag finnas på plats 110%! vi tog fram vår stora chile flagga som ska följa med oss imorgon! skönt att min släkt mår bra. mina tankar går ut till alla som har förlorat någon eller inte fått tag i sina än.  så nu vet alla, imorgon klockan 18.00, det kommer nog komma jätte mycket folk, 1598 st på facebook som är medlemma... tänk alla som inte är det. säger bara, det här vill man inte missa!
kanske ses vi där imorgon?
PUSS!

BILDEN TAGEN IDAG!


Kommentarer
Postat av: amina chantal

HAHAHA aa ja svär !!

2010-03-02 @ 15:10:31
URL: http://sosouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0