pienso en ti

torsdagen 18 mars, blev inget skrivande igår... fullt upp liksom. var i skolan igår som vanligt, satt med ida i solen... så jävla härligt! det börjar bli så fint väder och det ska jag verkligen inte klaga över. men det sägs att i helgen ska det bli kallt igen, tråkigt ju. när jag satt på tbanan så ringde pappa mig och sa att vi skulle iväg och titta på bil. han hämta mig och min bror i skärholmen och så åkte vi till audi och pappa provkörde en audi a5 tdi 2,7 tror jag att det var. riktigt HET bil alltså! åh, vill verkligen ha den! hoppas pappa köper den nu bara! sen får ju jag min egna bil! min audi a3 1,8t. ÅH! efter att vi i två timmar var på audi så åkte vi hem. började lata mig lite men sen fick jag ångest typ och började träna... riktigt roligt var det! och efter det så åt vi lite middag medans vi tittade på greys. åh, jag älskar greeeeeys! seriöst, love it! gick och la mig typ efter.
vaknade för en stund sen och nu ska jag klä på mig, bädda min säng och så iväg till skolan! tror jag har föreläsning idag igen. senare idag vet jag inte vad som händer. det jag vet är att imorgon, fredag ska jag inte festa. nej, ska med pappa och köpa bil (tror jag) sen ska jag träffa polina och sen ska jag sova hos mormor, saknar henne så mycket och jag saknar att gå hem till henne, sitta upp sent och prata. jag behöver verkligen en sån kväll imorgon. nu ska de fixas! hoppas ni har det bra! puss!

älskarälskarälskar låååten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0