make it mine

tisdag den 16 mars, dagen har vart rätt så lugn. började dagen med att jag hade jätte ont i halsen och pappa pressade apelsin jucie till mig:) åkte in till skolan, hade psykologi hela dagen. det är verkligen ett ämne jag gillar. och det är så intressant, allt karro (vår lärare) säger går in i huvudet och man tänker efter och ibland håller man med, ibland gör man inte det. efter maten ska jag sätta mig med boken, ett antecknigsblock och läsa och skriva ner allt. nu håller pappa på med maten, blir kyckling med ris och chili-lime sås. goootttis! har även lite ångest, har inte tränat på hela veckan, fyfan! funderar på att träna lite nu innan maten, men jag orkar verkligen inte. ser fram emot att läsa pyskologi boken:) klockan 21:00 är det desperata hemmafruar, åh! love it! alla som känner mig vet att jag älskar grey's. alltidalltidalltid vart min favorit serie! 

började tänka på den 27sep 2008 då anneli och jag var på jason mraz konserten.
ääälskar den här låten, den har spelats sönder idag... love it! tack anneli för den kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0