tröttis

igår blev kvällen allt rolig. en kväll man aldrig kommer glömma, för den var såå konstig. mer än så behöver jag nog inte ta upp. idag har jag vart skit seg och orkade inte göra ett skit. har städat mitt rum, för jag ska göra om det lite... behövs lite ändring runt om kring mig. och alla som känner mig vet att när jag väl är hemma sitter jag helst i mitt lilla mysiga rum. har suttit med natalia hela dagen och bara myst. pappa lämnade natalia och köpte mat till oss. nu sitter jag här och ska prata med mamma och pappa hur jag vill göra mitt rum, woho:) nu ska jag iaf prata med dom!
24' <3
puss!

vakten mathias, hahahahha som dilan och karro dansa för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0