school here i come

måndagen den 15 mars, vad tycker vi om det? ny vecka gott folk! jag tycker det är häärligt med en ny vecka och så blir man mycket gladare när man tittar ut och ser att solen är framme, ja... jag är också väldigt trött på vintern och snön. igår var jag hos natalia en stund åt och så låg jag bara i sängen och höll på att somna. åkte hem där jag spendera min tid vid datorn och prata med family. riktigt mysigt ska jag säger er. hur som helst så la jag mig rätt så sent eftersom jag pratade med en del personer så kunde inte bara gå och lägga mig.
vaknade av halsont, jätte roligt att bli sjuk... verkligen. varför ska jag alltid bli sjuk när man verkligen inte bör bli sjuk. seriöst, jag orkar inte! snart ska jag iväg till skolan, ska fixa mitt te och sen åker jag. matte nu på morgonen därefter har jag religion/psykologi och kl tre har jag engelska (omg! har inte gjort grammatik läxaaan!!) aja! puss!

jag och min moe<3 hahaha kolla skillnaden på våra händer :$ ;D


Kommentarer
Postat av: dddaaaani

HAHAHAHAHAHAH.. du verkar vara en person som snackar mycket märker jag, lilla ekare.. vet du inte att väggar har öron? Fueerza Chile säger jag bara ;)

2010-03-18 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0