onsdag

onsdagar är härliga, tycker jag iallafall. ja, idag var jag i skolan en timme och hade matte sen åkte jag in till mammas jobb. skulle bara vara där, ta de lite lungt och leka lite med barnen... ja, jag vet men jag älskar barn. ammy kom upp och bad mig jobba lite. så jag jobbade från 13.00 till 16.00, caash liksom. imorgon har jag ingen skola och därför ska jag jobba hela dagen. från klockan 07.30 till 16.00. alltså det är verkligen härligt med jobb och ha ett jobb som man gillar är ju bra. barnen är så härliga att det inte går att förklara. hur som helst. efter jobbet så gick jag upp till mamma hon slutade en timme efter mig så jag väntade med henne, natalia var där också. vi åkte till liljeholmen och mötte pappa. vi åkte till skärholmen för att handla lite, som vanligt skratta jag och natalia ihjäl oss åt ingenting. gangsters vi är ;D
nej, nu ska jag iväg och träna, salsa och massa annat here i come=), missa inte för gudskull greys ikväll! hoppas er onsdag har vart lika trevlig som min. puss!

oj vilka vackra ögon man fick på bilden, hahaha not. bilden är från januari någon gång.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0