onsdag kväll

åh, greeeys är så underbart! jag älskar de! seriöst, den bästa serien i hela världen. enligt mig såklart. ja, träningen gick skit bra. det blev en timme och trött blev jag, som fan! imorgon ska jag upp tidigt för imorgon ska man upp till jobbet, åh... älskar att säga det. imorgon ska jag till jobbet. jobbet jag älskar. seriöst. haha, jagvet jagvet.. jag säger de hela tiden, men det är så sant. jag älskar barn, små skrikande, underbara små söta barn. ska upp halv sex imorgon. slutar fyra. så imorgon är jag på jobbet hela dagen. och för er som inte hänger med, så nej... jag har inte hoppat av gymnasiet men jag jobbar när dom behöver och när jag kan. och jag försöker kunna så mycket jag kan. på fredag jobbar jag 10.30 till 16.30, så efter min svenska lektion jobbar jag. gud, vad mycket jobb det blev, hahaha. jag mår hur som helst super!
nej, nu måste jag lägga mig i säng för att orka med morgondagen!
puss!
haha, keffa webcam bilder bjuder jag alltid på:) helt slut efter träningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0