mirame

torsdag kväll, sitter här och tittar på gränsbevakarna USA... så roliga människor som kommer med, dom är verkligen sjuka och kommer med så sjuka saker. nu sitter vi familjen och tittar på alla tillbehöver vi vill ha till bilen som pappa ska köpa imorgon eller ja beställa imorgon.. men vi får ju bilen i juni, lågt kvar men ingen fara vi får ju den iaf! imorgon är det fredag och jag ska sova hos mormor var ett jävligt bra tag sen jag var där och jag saknar det så mycket. ska även träffa polina som jag inte har sett på ett jävligt bra tag! och vi måste ses hon åker ju till barca snart! hon kommer älska de där borta!
nej, nu ska jag kolla lite vad dom har valt till bilen! den ska ju vara super snygg!
puss!

sjukt old låt men jag älskar den iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0