min torsdag

fredaaaaaaaaaaaag! det gillar vi som fan!! igår jobbade jag som sagt hela dagen. efter jobbet mötte jag mamma i fridhemsplan. tiden gick riktigt snabbt, men jag var lite trött i slutet. men kom igång igen sen. daniel, natalia och jag bestämde oss för att gå och titta på avatar, ja... vi är typ dom sista i hela världens som inte har sett den. men jag hatar att gå på bio, när de är mycket folk osv. vi var 13 st i hela salongen, jag låg ner och tittade på filmen, vi sprang runt och tönta oss som vanligt... men ååh! filmen! underbar! seriöst, jag älskar den. den var riktigt jävla bra. allt, effekterna var riktigt coola, handligen var så gullig och allt. pappa kom och hämta oss senare. kom hem, duschade och så satt jag lite vid datorn.
nu ska jag när som helst iväg till skolan, sen klockan 10.30 ska jag jobba:) riktigt nice! va händer ikväll? vet inte än, vi får se. kommer hur som helst träffa natalia, 100%! eller ja, ska ju träffa henne nu, vi åker till skolan tillsammans. hur som helst, imorgon.. lördag. är det fuerza chile. skulle vara jätte bra om alla kunde komma, det kostar 50kr att komma in men alla pengar går till chile, till dom drabbade. så där kommer jag befinna mig imorgon, 18-01 efter det får vi se vad som händer.
nej! nu ska jag iväg! puss!

lite bilder från igår, det här sysselsatte vi oss med innan filmen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0