in romania

hejsan from romania:) sitter har, kommer skriva lite konstigt for jag har inte de svenska bostaverna. hahaha va roligt det ser ut... menmen, love it here. vi kom fram vid 16:00 resan gick snabbt och smidigt. de blev frukost pa starbucks, fan va gott de var! det gick hur som helst snabbt. pa flygplatsen vantade min farbror och sa akte vi hem. stannade dar lite, at lite snabbt. sen gick vi och kopte telefon kort. satte oss vid vattnet och tog finfina bilder! som ni kommer att fa se when we are back om swedish mark ;) hur som helst, vi var har lite. faster kom fran jobbet, hoppade pa henne av lycka och pussade henne en massa!! sen at vi lite till sen gick vi ut och motte ALLA ALLA! aaah! det var sa roligt att se alla igen. vi stannade i parken lite sen gick vi till fotbolls plan och umgicks dar, saa roligt!;D natalia akte for en stund sen och vi ses igen om en vecka... alltsa nasta onsdag! juste! det var 21 grader nar vi kom hit, riktigt javla varmt! vi gick runt i bara tshirt, helt nice! nej, nu ska jag sova... e heeelt slut. imorgon ska jag vara ute heeela dagen! fyfan va goood ;D aja, puss from romania!

min bror, natalia och jag kl 07.00 innan vi skulle dra

bjuder pa en heeemsk bild!

bobo och natalia, hahahhaha

vi var ca 24 personer, riktigt roligt!

sooo swweeet! mihai hahahha;D

ska ta fler mobilbilder for de e dom jag kan lagga in har:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0