in romania

nu ar det helg! haha, men for mig har de enda vart chill. har inte hallt koll pa dagarna, trodde det var fredag idag, hahaha. men icke sa nicke liksom. nej men haha, jag ar skit forskyld alltsa det ar verkligen illa. kom hem vid 23.00 for jag kunde inte vara ute langre madde skit daligt. sa det fick bli en lugn fredag. kom hem drack te, citron och apelinjucie. och massa mediciner. for er som vill veta sa spydde jag ocksa, ja for er som ville veta alltsa (a)... hur som helst sa var jag ute en del pa formiddagen. senare pa kvallen shoppade vi skit mycket, det var sa javla roligt. vi ska tillbaka nagon dag och shoppa mer for jag fick inte hem sa jatte mycket. hur som helst, ska ga och handla lite nu med min faster och farbror och sen kommer nog min kusin hit. senare gar jag nog ut och chillar galet med alla andra. imorgon ar det "florin, florina" namsdag... tva av de mest andvanda namnen i romania, sa imorgon blir det fest :) har hemma blir de iaf det for min faster heter florina. aja!
bjuder pa lite bilder fran igar pa morgonen, eller ja.. nar de var ljust ute. kvalls bilder har jag pa min kamera!
puss!
gick inte att ladda upp bilder, sa den har far racka.
ady(gudfar) och pucca:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0