imorgon åker jag

sämst på bloggen i helgen och de sista dagarna men jag har verkligen inte orkat! men nu är jag back! eller typ. helgen var skit rolig. var på hip hop jam i fredags, såg alion och patrick uppträda... så duktiga =) sen såg jag fresh och hans lilla crew. blev knas senare under natten så min bror och jag gick vidare till mormor och hade de mysigt där. lördagen var jag på newroz, skit roligt. vi dansa kurdisk dans i flera timmar, sjuuukt roligt var det! man var helt slut efter det. natalia sov hos oss och på söndagen var jag i skärholmen köpte lite saker och sen var jag hos natalia resten av dagen.
ja, sen har det bara vart skolaskolaskola! och nu till ja, det viktiga.
jo, jag åker till rumänien imorgon och blir borta i två veckor tror jag att de blir. riktigt jävla nice alltså! ska verkligen inte klaga! så imorgon åker jag kl 09.55 sitter jag på ett plan och kl 15.35 är jag framme i mitt älskade romania! natalia, pappa och jag som åker. blir riktigt nice, tiden kommer gå äckligt fort men det är bra de också! kommer njuta som bara den! kommer nog blogga där, så mycket jag kan iaf:) nu ska jag hur som helst titta lite på tv, äta skräpmat och titta på desperata hemmafruar! gud, livet är great alltså! ;D
hoppas ni har de bra, slänger nog in ett litet inlägg imorgon på morgonen, puuuusss!!


här vid vattnet kommer jag sitta imorgon och mysa med natalia! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0