hos talia

lördagen den 13 mars, ja... igår var det fredag men inget hände. jag somnade klockan elva och sov i 13 timmar fyfan vad det behövdes! har inte fått så mycket sömn under veckan. så det uppskattades mycket ska jag säga er. men sov inte hemma, sov hos natalia. när jag var påväg hit så när jag var vid jks så stog de tre killar och stirra på mig. jag forsatte gå och såg sen att de var merre, osse och leo. vi alla fyra gick till natalia. där det blev myyycket snack, skratt och så vidare. härligt säger jag bara. sen somnade jag:$
vaknade av att natalia och jag låg riktigt konstigt i sängen, hahaha! låg i kvar i sängen i två timmar och gjorde inget. bara låg där och tänkte typ, gick upp natalia hade fixat frukost, så gullig<3
nu fixar vi oss och vi ska snart iväg till natalias släktingar i alby, sen vid sju ska vi iväg till skärholmen FUERZA CHILE IDAG JU! hade ingen lust att gå imorse var typ helt deppig men nu köör vi ;D ska bli roligt att träffa alla! nu ska jag fixa mig lite, sen blir det alby!
puuusss!
bjuder på lite hemska bilder, hahahahhaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0