härligt

tisdag tisdag! yes, är jag den enda som tycker det är jätte skönt att alla serier har börjat igen? jag verkligen älskar det. att veta att det finns något bra på tv kl 21.00. åh, älskar de! jaja, idag var jag i skolan. hade matte på morgonen. efter det hade jag psykologi. mycket intressant lektion ska jag säga er. sen klockan tolv hade ida och jag salsa lektion, med 50 elever! det gick sådär. eller ja, när alla blev tysta gick det skit bra. alla är så duktiga! sen åkte jag hem. mötte natalia och vi kom till mig här. jag sov två timmar och är fortfarande jätte trött. vi tränade i en timme och sen åt vi middag. natalia gick för en stund sen. nu blir det blåbärspaj medans man tittar på desperata hemmafruar! LOVE IT!
imorgon är det onsdag, ska till skolan runt 10 för att ha matte och sen har jag inget mer, häärligt. nu ska jag gå till köket och fixa lite gott innan de börjar! ni tittar väl också? eller?
puss!
haha, några bilder på mig och biggie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0