kungsholmen och söder

torsdag den 3 juni, och kom hem för en stund sen. har vart uppe sen 10.00 idag då jag pluggade lite och därefter gick jag och solade. satt där med min musik, vatten och mobil och solade i två härliga timmar! och lite färg har man ju fått! gick hem och fixade mig. klockan fyra åkte jag härifrån in mot jobbet. var knytkalas och fem åringarna slutade. åh, jag grät ju! inte roligt när föräldrarna börjar gråta och barnen! åh, underbara barn! hur som helst så fanns det jätte mycket mat, massa gott. farligt när all mat ligger framme, man äter ju hela tiden!
klockan åtta åkte mamma och jag vidare till söder för att fixa inför min kusins student imorgon. vi bar upp allt till min morbror som har en lägenhet där, skit fin utsikt! och där ska jag sola imorgon efter utspringet medans hon åker flak, hahaha. jaja, är galet trött och imorgon måste man vakna tidigt för klockan halv två springer hon ut! fatta! ett år kvar för mig!! längtar redan!!!!
här får ni bilder från dagen! puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0