student student!

torsdag den 10 juni, och jag ska snart iväg till skolan, så jävla skönt att det snart är över! igår jobbade jag lite och där efter blev det skärholmen med mamma, köpte mig en bikini, tror jag ska köpa en till haha. sen skulle vi köpa present till marika som tar studenten idag. eller ja, hon springer ut när som helst men jag måste verkligen till skolan och få några saker gjort! men efter det ska jag på motagningen som endå är på söder, skit bra ju! nu är det desperata hemmafruar på tv och jag ska bädda min säng och fixa mig, kommer gå helt fixad till skolan för som sagt sen direkt ska jag på student motagning. min bror har bal idag också!! han är nere och shoppar med pappa, pappa som landade för typ en timme sen är nere och shoppar. hahaha, pappa var i göteborg men nu är han hemma. hur som helst, nu ska jag iväg! ÅH JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN!!!
8 dagar kvar till farfar kommer & 20 dagar kvar till rumänien! keep up!
jag vill vara brun igen! bilden är från förra året i spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0