sommarlov!

åh, jag är så glad! jag är så glad att jag nästan vill gråta, det är sommarlov! jag vet, vi är skit sega blablabla... men åh jag är så glad! och vi hade så fint väder!! inte som alla andra som hade i fredags, haha. jag är så lycklig nu! ingen mer skola, på ett tag iallafall! vi börjar den 18 augusti och det känns härligt. typ en vecka innan alla andra men det är ingen fara. jag har hellre lediga dagar lite när som helst än ett längre sommarlov. men nej... DET ÄR SOMMARLOV!! idag är det tisdag och jag ska sova ut hela dagen imorgon för på torsdag jobbar jag fem timmar och sen på fredag kommer farfar men jag jobbar också! hela dagen blir det jobb så jag kommer få träffa min farfar på kvällen! sen är liksom farfar här och sen på onsdag och torsdag nästa vecka jobbar jag också! sen är det midsommar sen åker jag liksom! ååååh! nej, sluta nu sara!
nu ska jag laga mat med kusin isabel som spenderar natten här! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0