sommar månad!

tisdag den 2 juni! jaaa, åååh! sommar sommar sommar! så det bara skriker om det! lite kvar i skolan och så är det hur jävla härligt väder som helst! åååh! snart kommer farfar upp och sen åker vi till rumänien tillsammans. vem vet kanske inte kommer tillbaka? nej, såklart jag gör... ett år kvar sen slipper jag gymnasie skiten!
ska snart till skolan, ska träffa ida i slussen och åka upp till skolan. måste prata med min mattelärare där efter får vi se vad som händer. vi kanske ska ut och äta senare, famijen alltså. nej, nu ska jag fixa de sista och gå!
har inget att skriva om alltså, tråkiga inlägg. iaf, idag vaknade jag och satte mig vid datorn och blev så gla så glad över att en person hade skrivit. åh, det här har gjort hela min dag!
puss!
min älskade kusin ruxi! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0