onsdag

onsdagen den 23 juni, och jag sitter här med farfar och tittar på rumänsk tv. är galet trött efter jobbet, jobbade nämligen hela dagen. tiden gick fort som vanligt, var bara jätte trött och seg. efter jobbet åkte jag till skärholmen för att träffa mychelle. mycket trevligt, men var galet trött så kände mig bara jobbig. så jag var inte så mycket med henne, var bara med henne en stund. och nu sitter jag här. fick hem två linnen och jag ska nog ner och köpa några till nu under veckan. för det är bara en vecka kvar tills jag åker till mitt efterlängtade bukarest, baneasa. åh. jävla fucking KÄRLEK. om en vecka kommer jag skriva från rumänien. vid den här tiden om 7 dagar är jag ute med alla mina fina vänner och kusiner. har med mig min data också så jag kommer skriva på bloggen som ofta jag kan. bjuda på lite mobil bilder och sådär. åh, vill inte skriva mer om rumänien. det räcker nu!
nu ska jag vara social med farfar, puss!
nestea min favorit dricka, som farfar hämtade från rumänien.
det finns nämligen inte kvar i sverige längre, love it!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0