mysigt

hejhej! yes, var i skolan i onödan, blev mycket prat med vicky som tar studenten imorgon!! och så dilan. mycket prat blev det. rasmus kom upp till plan 4 och vi gick till donken för att äta lite, eller lite och lite... inte så lite men aja. vi gick vidare till marikas motagning som var i medis, jätte fint och trevligt. blev mer mat, dricka och efterrätt! roligt att vara med släkten, haha kändes som rasmus alltid vart en del av vår släkt jätte mysigt var det iallafall! nu är jag hemma och tittar på sex and the city! och imorgon ska jag till skolan och senare vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se vad som väntar! vill se första VM matchen!! :D jaja, ska typ lägga mig snart... godnatt! puss!
rasmus på donken, sötnos

studenten själv:)

isabel och jag drack god rosé vin :)

bellita och snuttegull som hela släkten kallade honom hahaha!

ioana och jag hahaha <3

hahahaha jag dör!! vi är så snygga!

rosé vin och päron cider is the shit! + min fina blomma jag fick av min man!

jag och min lilla plutt maria!

min underbara man!

grr... hahaha :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0