mycket text!!

gud vad dålig jag har vart på att blogga! jag ska bli bättre på det, men åh. det har vart så mycket dom här dagarna! i lördags var vi på kungligt bröllop inne i stan, så mycket folk det var i stan då kommer man aldrig och se igen. herregud så många det var! galet! och vilken känsla att se viktoria, som var så vacker i sin klänning och med sitt stora leende på läpparna! och daniel! underbar han också ju! vi stod vid kungsträdgården och såg vagnen åka förbi. har allt på film och jag lovar att lägga upp det imorgon eller ikväll! det var jätte roligt! sen gick vi till gustaf aldofs torg där vi kollade på storbildsskärmen och såg dom åka i hästvagnen och när dom gick på båten. sen ställde vi oss framför slottet där hon och daniel skulle komma ut och det gjorde dom. åh, så mycket kärlek det fanns där. alla var glada och vinkade och skrek och allt möjligt! efter det åkte min bror och jag vidare till bredäng där vi åt i grillen och sen gick vi vidare till natalia, mådde skit. hade jätte ont i huvudet och i ryggen! men efter en stund så gick det över. folk började komma till natalia och det blev fest. jävligt lyckad kväll!

vaknade på söndagen att min bror väckte mig och pappa skulle hämta oss för att vi skulle iväg till rålis och kolla på en peuransk/boliviansk och massa andra länder typ en konsert. det var roligt, jätte fina dräkter och dans! vi var där vid tre och åkte hem vid åtta. väl hemma blev det match! 3-1 till brasilien!

och nu, ja nu... sitter jag här och tittar på tv. klockan tre ska min bror och jag iväg till mariatorget för att se chile matchen! chile- schweiz... CHILE MÅSTE VINNA!!! :D:D:D ååh, jävla LYCKA! efter det vet jag inte vad som händer.
imorgon klockan 07.00 ska jag upp för jag ska åka båt med pappa och farfar. 5 timmar, snacka om att jag ska sola hela dagen, för det ska vara fint väder!! :D snacka om tur! sen på onsdag ska jag jobba & på torsdag. sen på fredag klockan 20.30 är det CHILE - SPANIEN!!! det får man inte missa!

nej, nu ska jag sluta, blev mycket text. men så blir det när man inte skrivit på några dagar, hahaha. aja PUSS!
 
bilder från när vi var hos natalia, fler bilder kommer när natalia orkar lägga upp dom hahah







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0