imorgon åker jag

tisdag den 29 juni, och jag åker fucking imorgon!! jag ska packa min väska lite smått och sen ska jag iväg och sola! fyfan vilket härligt väder det är här, man vill ju nästan inte åka härifrån. hur som helst, ska sola sen ska jag ner till skärholmen för att lämna tillbaka några skor och ett linne och köpa mig lite andra saker också. sen måste jag hem för att packa. vi åker ju inatt. eller ja, på morgonen. klockan 05.00 måste vi åka mot arlanda. sen klockan 08.05 lyfter planet och vi kommer vara i rumänien vid 13.00! så det blir frukost på starbucks imorgon. hahahaha, nej vet ni vad... jag måste packa ner mina kläder i väskan! pusspuss!
jag & mina söta troll igår i sätrabadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0