hm...

har inget att skriva om. förutom att jag åker i överimorgon. dom här dagarna är jag med min familj och umgås för fullt och shoppa för fullt också. jag lovar att det kommer bli bättre när jag är i rumänien. bjuda på härliga bilder varje dag, eftersom jag köpte en sladd från kameran till datorn idag(årets bästa köp) och åh, vad mycket bilder det kommer blir. nej, snart ska vi iväg till sätrabadet! ska nog bada också. hur som helst! kommer nog inte skriva så mycket mer. de senaste dagarna har vi vart mycket med natalias familj och gudbarnen och ja, vi dom vanliga. vi har träffats i tre dagar i rad och idag ska vi träffas igen. aja, puss!

igår firade vi min kusin ioana som blev 19 år! love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0