CHILE !

torsdag den 17 juni, och jag vaknade för en stund sen av grannarna borrade... skit irriterande!! men vad kan man göra liksom? inte så mycket. ja, igår var det chile match! och vi vann med 1-0!! alltså det var så jävla roligt! vi var på söder och kollade på matchen, fan vilken stämning! den var på top när vi kom och när vi gick! nästa match måste vi också vinna för att vara säkra att vi går vidare!! åh hoppas! efter det åkte vi hem, börjar blir lite sjuk. och jag ska snart iväg och jobba! jobbar till fem sen jobbar jag hela dagen imorgon och imorgon kommer min älskade farfar! ååååh! saknar honom så mycket! och imorgon är han här!! nej, nu måste jag städa mitt rum och fixa mig, ska till jobbet snart!
puss!
såhär var det när chile gjorde mål!! helt galna!! :D CHI CHI CHI LE LE LE VIVA CHILE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0